|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Twórcy Prison Architect zaskoczeni marną sprzedażą swojej kolejnej gry
| |
2 miliony – tyle kopii Prison Architect zdołało sprzedać studio Introversion Software. To znakomita reklama dla wszystkich kolejnych tytułów. A przynajmniej tak mogłoby się wydawać, ponieważ Scanner Sombre, kolejna w kolejce gra od Introversion Software, nie zaskarbiła sobie serc graczy. Produkcję zakupiło jedynie 6 tysięcy użytkowników. Mark Morris oraz Chris Delay postanowili skomentować sprawę w specjalnym wideo:
- Nie myślę o nas jako o najlepszej ekipie na świecie. Chodzi o to, że nasza ostatnia gra sprzedała się w liczbie 2 mln egzemplarzy. Źle założyłem, że zagwarantuje to nam minimalną liczbę graczy, którzy zainteresują się naszą grą.
- Nie sądziłem, że to jest możliwe po Prison Architect. To nie jest najlepsza gra, jaką stworzyliśmy. Wiedzieliśmy o tym, że jest niszowa, ale nie spodziewaliśmy się, że będzie AŻ TAK niszowa.
- Liczyliśmy na więcej – przyznał Morris na koniec.
Morris stwierdził również, że jego studio zaryzykowało, ale próba nie powiodła się. Teraz muszą podnieść się z porażki i pracować dalej. Kiedyś byłoby to jednak niemożliwe. Po prostu nie mieliby pieniędzy, by działać nadal.
Źródło:
Katarzyna Dąbkowska - gram.pl
|
Klemens
| 2017-07-01 07:55:49
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|